Sık Sorulan Sorular

Genel Sorular

Cep telefonlarınız garantili mi?

Firmamızdan satışı yapmış olduğumuz tüm ürünler ilgili Distribütör firma garantisinde yada GÜNCEL DİJİTAL garantisi altındadır.

Cihazlar kayıtlı olarak mı sevk edilmektedir ?

Cihazların tümü ithalat yolu ile gelmektedir. İmei numaraları ve gerekli ithalat belgeleri Ankara'daki MCKS (Mobil Cihaz Kayıt Sistemi)'ne gönderilerek kayıt altına alındıktan sonra sevk edilmektedir. Cihazınızın kayıtlı olup olmadığını www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama sitesinden sorgulayabilirsiniz.

Cihazlar orijinal mi?

Cihazların tümü %100 orijinal olup, markaların fabrikalarından geldiği gibi sevk edilmektedir.

GÜNCEL DİJİTAL garantisi altındaki bir ürünü nasıl satın alabilirim ?

Satış temsilcilerimiz ile irtibata geçerek, hangi il/ilçe de yaşıyorsanız ona göre sizi bayilerimize yönlendireceklerdir. ./p>

Cep telefonu bayisiyim, GÜNCEL DİJİTAL garantili ürünleri satmak için ne yapmalıyım ?

Bayi başvuru formumuzu doldurduktan sonra Satış temsilcilerimiz sizlerle irtibata geçecektir. Form İçin lütfen tıklayınız...

Cep telefonu bayisiyim, ürün sipariş vermemiz durumunda kaç günde kargo yapılır?

Firmamız prensip olarak stoklarında olmayan ürünü kesinlikle satmaz. Sipariş verdiğiniz ürün depomuzda hazır olup mesai günlerinde 17.00'a kadar verilen siparişler aynı gün kargo yapılır.

Garanti Hakkında Sorular

İthalatçı Garantili ne demektir ?

Sanayi bakanlığından gerekli izinleri almış, yurtdışından ürün ithal etmek için gerekli koşulları sağlamış ve ithalat belgesine sahip, en az bir bölgede teknik servis hizmeti sağlayabilecek firmadır.

Satın almış olduğum cihaz GÜNCEL DİJİTAL garanti mi?

Cihazınızın arama bölümünden *#06# yaparak ulaşacağınız 15 haneli imei numarasını, GARANTİ SORGULAMA linkine tıklayarak cihazınızın firmamızın güvencesinde olup olmadığını sorgulayabilirsiniz.

Garanti süresi ne kadardır ?

Satmış olduğumuz tüm ürünlerin garantisi fatura tarihinden itibaren başlar ve süresi 2 yıldır.

Faturamı kaybettim cihazım arızalandı ne yapmalıyım ?

Satın almış olduğunuz yerden faturanın aslı gibidir kopyası ile servisimize göndermeniz yeterli olacaktır.

Cihazım hangi durumlarda GARANTİ DIŞI kalır ?

Firmamızın TEKNİK SERVİSİ dışında farklı bir servis tarafından cihaza müdahale edilmesi, orijinal olmayan aksesuar/aparat kullanılması, darbe yada kırılmalar ve sıvı teması olması durumlarında cihazınız GARANTİ DIŞI kalır.

Cihazımın garanti süresi bitti fakat telefonum arızalı ne yapmalıyım ?

Cihazınızı servisimize gönderip, teknisyenlerimiz tarafından yapılan inceleme sonucunda ücretli bir şekilde onarımını sağlamamız mümkündür.

Teknik Servis Hakkında Sorular

Cihazım arızalandı ne yapmalıyım ?

Cihazınızı aldığınız bayi ye arızasını bildirip bırakabilir yada adresimize elden getirebilirsiniz. Kargo ile adresimize göndermek için CİHAZ GÖNDERME FORMUNU doldurduktan sonra MNG Kargo ile tarafımıza karşı ödemeli bir şekilde sevk edebilirsiniz.

Teknik servise cihaz gönderirken nelere dikkat etmeliyim ?

Cihazınızın içindeki bilgileri yedeklemeniz sizin için önemlidir. Serviste cihazlara gerekli görülmesi durumunda sıfırlama işlemi yapılmaktadır. Cihaz gönderme formunu eksiksiz doldurmanız yeterli olacaktır.

Arızalı cihazımı kargo ile göndersem sorun yaşarmıyım?

Kargo firmasına cihazınızı, kargo -sevk sırasında zarar görmeyecek şekilde teslim etmeniz yeterli olacaktır. Kargonuz tarafımıza teknik servis yetkililerimiz kargo personeli yanında kargoları kontrol etmektedir. Kargo da bir problem olması durumunda hemen tutanak tutulmaktadır. Böylece müşterilerimize hiçbir şekilde zarar yansıtılmamaktadır.

Servise göndermiş olduğum arızalı cihazımın işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?

Servisimize gelen arızalı cihazların kayıtları alınması durumunda tarafınıza bilgilendirme mesajı gönderilmektedir.

Cihazımın servisteki durumunu nasıl öğrenebilirim ?

Servisteki cihazının durumunu TEKNİK SERVİS SORGULAMA linkine tıklayarak imei numarasından yada cep telefonu numaranızdan sorgulayabilirsiniz.

Teknik servise göndermiş olduğum cihazın tamir süresi ne kadardır ?

Teknik servis onarım süresi yasal olarak 20 iş günüdür. Fakat servisimiz müşteri memnuniyetine çok önem verdiği için hızlı bir şekilde onarımı yapılarak en kısa sürede tarafınıza gönderecektir.

Teknik servis tarafından hangi durumlarda ücret talep ediliyor?

Teknik servisimiz tarafından yapılan incelemede; cihazınızda bir darbe yada kırık var ise, yada cihazınız sıvıya maruz kaldıysa yada yasal olmayan bir yazılım yüklendiyse, bu tür durumlarda ücret talep edilmektedir.

Teknik servis tarafından istenen ücreti nasıl gönderebilirim ?

Sitemizdeki BANKA HESAPLARIMIZ bölümden TEKNİK SERVİS hesap numaramıza havale/eft yapmanız ve tarafımıza bilgi vermeniz yeterli olacaktır.

Teknik servis tarafından kullanılan parçalar orijinalmidir ?

Teknik servisimiz tarafından kullanılan tüm parçalar %100 orijinal parçalardır. Teknik servisimiz 2.kalite yada benzer kalitede ürünleri kesinlikle kullanmamaktadır.

Teknik servise onarım için gönderdiğim cihaz kargo tarafından geldiğinde kutu ezik ve kargo poşeti açıktı ne yapmalıyım?

Kargo yetkilisi yanında ürünü teslim alırken tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak kargo yetkilisi tarafından imzalandıktan sonra tarafımıza bilgi vermeniz yeterli olacaktır.

Bayi Başvurusu
Güncel Dijital fiyat avantajlarından faydalanmak için üye olunuz!